Jagdigochdu

4 månader
Fjärde månaden lider mot sitt slut och även om mensen inte är här ännu, så känner jag att den är på väg. Den här månaden har varit tuff, jag har mått illa, varit supertrött och såklart tolkat in allt detta i att det kanske har gått vägen denna gång.
 
Igår bröt jag ihop. Men först på kvällen, efter en dag som varit bra, med mycket tillsammans tid och renovering. Igår var det morsdag, ytterligare en utan min mamma. Igår testade jag negativt på ännu ett graviditetstest. Jag längtar så otroligt mycket efter att bli Mamma och för varje månad som går så blir jag så otroligt rädd för att jag inte kommer kunna bli det.
 
Det är så jäkla kämpigt, jag har aldrig haft det så lätt på det området, jag har torra slemhinnor överallt och det gör inte babyverkstaden smidigare. Jag är så jäkla trött på alla dessa oljor, salvor, vitaminer, naturmediciner som jag använder för att överhuvudtaget kunna ha samlag flera ggr i veckan. Jag kämpar med känslor av misslyckande och frustration.
 
Jag känner mig så jäkla ensam.
 
 
Räknar ner dagarna och hoppas mensen går över fort. 5 månaden gillt?