Jagdigochdu

Illamående
Springer till toan med illamående... Hoppet tänds trots att det är så tidigt och antagligen bara är någon magsjuka som bråkar med mig. Illamåendet försvann lika fort som det kom... Kan någon stänga av mitt huvud och mina tankar, jag vill inte hoppas för mycket.
 
Den här månaden har jag raderat min womanlog-app så jag har ingen koll på hur vi ligger till och var vi befinner oss. Det är både skönt och jobbigt, skönt för att jag slipper stressen jag fick när jag tittade på den, nu blir det mer avslappnat och lugnare kring allting. Jobbigt för att jag känner att jag tappat kontrollen, det är dubbelt det där, för jag har ju ingen kontroll över allt det här och det är bra för mig att försöka släppa mitt kontrollbehov och bara ta det som det kommer. 
 
Så jag antar att vi får se, om det är magsjuka eller någonting annat. 
 
Puss Mamma