Jagdigochdu

Kvällsfunderingar
Framtiden. Jag vet inte vad det kommer bli av mig, det är svårt när det enda jag kan tänka på och det enda jag vill är att bli mamma till Lilla du. Det har varit såhär länge, men de senaste fem åren har den känslan växt sig starkare. Så vad vill jag i mitt liv? Vad har jag för drömmar förutom Lilla du?
Ligger hemma i soffan med Puck och Netflix som sällskap, pappa din är ute med några vänner. Jag funderar över den här bloggen, vad jag egentligen vill få ut av den, vad jag vill skriva ner om den här resan. Just nu känns den väldigt tuff, jag känner mig ledsen och uppgiven. Jag har sökt jobb som teaterlärare, vore ju såklart jättekul om jag får jobb, men hur blir det då ifall jag blir gravid. Jag är rädd för att bränna mina broar på ett jobb jag verkligen vill ha, även fast jag vet att jag har rätt att bli gravid. Samtidigt vet jag ju att det jag vill mer än något annat är att bli mamma. 
 
Jag trodde det skulle vara positivt att ta bort womanlog-appen men det skapar mycket stress att inte ha koll. Framförallt när jag nu mår dåligt. och tankarna fladdrar iväg mot hoppet.