Jagdigochdu

att sova i ett år
De senaste 2 veckorna har varit så jäkla tuffa. Jag har gjort min första cykel med Pergotime (ovulationsstimulering) och det däckade mig på ett helt sjukt sätt. Nu är jag inne på "ägglossningsveckan" och jag har ont, är trött, sorgsen och tappar koncentrationen hela tiden. Det är så mycket i vårt liv som snurrar på utan vår kontroll, så mycket negativitet jag önskar att jag bara kunde plocka bort från vår vardag, drömmar om ett liv någon annanstans som visserligen är härliga men ändå stressande för det betyder att vi inte lever i nuet. Jag har en rädsla för sen, sen skrämmer mig för jag vet inte om jag har sen, jag vet bara att jag har nu. Och mitt i allt det här har jag ätit en kur med hormoner som gjort mig alldeles bäng i skallen och just nu vill jag bara lägga mig ner på golvet och sova ett år. Jag har ont i magen, en förkylning på gång och jag vill pausa, börja om och hitta tillbaka. Men nej det är ägglossningsvecka så här ska babydansas och det är bara att bita ihop. Fy fan vad jag behöver lugn och ro en liten stund.
 
Detta skrevs för två veckor sedan.