Jagdigochdu

Att inte kunna lita på sin kropp
Jag är så jäkla trött på min kropp. Trots att jag fick ÄL för 5 dagar sedan visar den tydliga tecken på att mensen är på väg. Har varit inne hos läkaren i fredags och vi ska avvakta tills på måndag och se vad som händer. De kommer ringa mig på morgonen och kolla av läget innan de tinar upp embryot, så vi riskerar i alla fall inte att slösa bort en av våra embebisar. Det hade varit så skönt att få slappna av den här helgen, jag är så trött på att behöva gå igenom den här resan både psykiskt och fysiskt. Som det ser ut just nu är det väldigt oklart om det blir FET på måndag.

/resanmotlillaDu
#1 - Bergochdalvana

Ja, frustrationen över att aldrig kunna styra sin kropp... Vi inväntar remiss till IVF. Vill verkligen ha den remissen nu, men är lite orolig för hur en hormonella labil människa som jag ska klara behandlingar, haha. Jag håller tummarna för er! /Anna, www.nouw.com/bergochdalvana

Svar: Ja det är tufft när man är hormonellt labil, jag är tillräkligt känslostyrd som det är och medicinerna har inte hjälpt det ett enda dugg hehe. Men förhoppningsvis är det värt det i slutändan. Hoppas ni får er kallelse snart! Kram
Jagdigochdu