Jagdigochdu

Avbruten cykel
Nej det blev ingen fryst embryo återföring den här cykeln och det känns som helt rätt beslut. I fredags började jag få pyttelite spottning och det har fortsatt över helgen, så när de ringde från reproduktionsmedicin imorse, kom vi överens om att det bästa vore att avbryta. Jag har varit väldigt stressad under helgen eftersom jag inte ville stoppa tillbaka embryot och sedan få mens nästa dag. Så jag känner mig trygg i att det här var rätt beslut.
 
Inom de närmsta dagarna kommer de ringa från sjukhuset med en ny plan för hur vi ska gå vidare, med största sannolikhet kommer jag få äta letrazol (jag tror det var det) så att vi kan styra nästa cykel och slipper den här stressen som den här cykeln och alla jävla ägglossningstest har inneburit.
 
Jag mår bra i beslutet och peppar inför nästa cykel som förhoppningsvis blir lite lättare att hantera.
 
/Resan mot lilla Du