Jagdigochdu

Och så var vi igång
Jag har gråtit, skakat, blivit yr och ändå tryckt in nålen i min mage. Jag är stolt över mig själv och trots att tröttheten redan efter bara 2 sprutor är helt brutal så känner jag mig hoppfull över att det inte kommer bli lika tufft som jag trodde att det skulle bli. Säger jag nu såhär tre dagar in, vi får väl se om några dagar när det inte längre är helg och jag ska jobba hela dagarna också. Nu är vi på gång och om mindre än två veckor finns det ett embryo i min mage. Bara den tanken är så svindlande!
 
 
 
 
Foto: Katarina Hansson
 
Vad livet är märkligt, inte hade jag kunnat tro att jag skulle stå hemma och ställa in dosen på en spruta som jag sen skulle sticka mig själv med. Att jag skulle kunna stå emot mina panikkänslor och våga ändå. Att jag är beredd att göra vad som helst för att kanske kunna få en bebis. Detta krokiga liv, vad fantastiskt och galet det är, allt som det bjuder på.
 
/Resan mot lilla du.
 
 
 
 
#1 - Matilda Berlin

Vad starkt utav dig!

Svar: tack så mycket!
Jagdigochdu

#2 - Linnea

Hej. Jag stötte på dig och dina videos för ett tag sedan och jag ville bara säga att jag hoppas att allt nu går bra och hoppas för eran skull att allt går vägen. Jag har själv vart tvungen att genomgå en resa för mitt plus, dock inte lika krånglig. Utan efter fjärde kuren med letrozole (äggstimulerande) så gick det, dock har det inte sjunkit in.
Du verkar vara så stark och jag tror att en dag kommer du bli en fantastisk mamma till en liten parvel.
Lycka till.

Svar: Tack så mycket för dina ord och lycka till med din lilla i magen! <3
Jagdigochdu

#3 - Nyfiken

Hur går det?

#4 - Anonym

Hur mår du? Orkar du uppdatera? Kram / Anna

#5 - K

Hur har det gått för er? Hoppas så att det gått bra! Vi var på vårt nybesök igår och bara väntar på att få börja vårt första försök. Kram <3

Svar: Hur var det och var ska ni göra era försök? Vår första återföring fungerade inte, men vi har två embryobebisar i frysen som förhoppningsvis ska få sättas tillbaka snart.Kram och lycka till på er resa!!
Jagdigochdu

#6 - Anonym

Jag skulle gärna vilja prata med dig, kan inte du maila mig

Svar: Har skickat ett mail. :)
Kram
Jagdigochdu

#7 - K

Håller tummarna för att ni lyckas på nästa återföring! <3
För oss är det verkligen skönt att äntligen ¨komma igång¨ även om det är ett tag kvar tills vi faktiskt skall börja behandlingen (vi skall börja långa varianten om ungefär 4 veckor tror jag det blir). Vi gör behandlingen på Sahlgrenska. Kram!